Este site-ul Maellie de incredere?
Maellie a pus in aplicare masuri de securitate foarte stricte pentru a va garanta informatiile personale de pe site. Astfel, site-ul nostru este prevazut cu sistem de criptare pentru a proteja datele dumneavoastra personale si cele de plata.
Maellie nu pastreaza informatiile cu privire la cardurile online.
Care sunt beneficiile crearii unui cont pe site?
In cazul in care va creati un cont pe site-ul nostru, veti putea beneficia de urmatoarele:
Pot sa imi modific informatiile sau sa imi sterg contul creat?
Maellie va ofera posibilitatea de a va modifica / actualiza datele personale. Pentru a face acest lucru, trebuie sa va logati in contul dumneavoastra.
Pentru a va sterge contul, va rugam sa va adresati la adresa noastra de e-mail contact@maellie.ro.
Ce se intampla daca mi-am uitat parola?
Daca v-ati uitat parola, faceti click pe butonul Profil - Contul meu, iar dupa aceea apasati butonul Ai uitat parola?. Introduceti adresa de e-mail si apasati Trimitere parola. O noua parola va fi trimisa la adresa de e-mail pe care ati introdus-o. In cazul in care nu reusiti va rugam sa ne contactati la adresa de email: contact@maellie.ro.
Am un cod promotional. Cum il folosesc?
Inainte de finalizarea achizitiei, localizati campul Introduceti codul cuponului, unde puteti adauga codul (doar unul pentru fiecare achizitie). Daca nu se aplica nici o reducere, va rugam sa consultati conditiile promotiei sau perioada de valabilitate a acesteia. Este posibil ca respectivul cod sa fi expirat sau este posibil ca articolele din comanda sa nu fie eligibile pentru promotie.
Care este marimea mea?
Pentru a va ghida si a va ajuta sa va alegeti mai bine marimea, va rugam sa faceti click pe Tabelul marimi haine.
Cum inregistrez o comanda pe site?
Cum pot anula / modifica o comanda?
Puteti anula o comanda contactandu-ne prin e-mail la adresa contact@maellie.ro.
Pot schimba un produs comandat?
Nu va putem schimba produsele comandate cu altele. Daca doriti alta marime / culoare / model, in functie de disponibilitatea acestuia pe site, puteti plasa o noua comanda. In paralel puteti returna produsul care nu vi se potriveste.
Pot plasa mai multe comenzi care sa fie livrate intr-un singur colet?
Comenzile inregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise intr-un singur colet / transport.
Cum pot accesa istoricul comenzilor plasate?
Va logati si mergeti pe pagina de Profil a contului dumneavoastra si apoi selectati Comenzi. Veti gasi aici toate detaliile comenzilor dumneavoastra.
In cat timp am posibilitatea de a returna coletul?
Produsele achizitionate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii.
Cum se returneaza un colet?
Pentru returul unui colet va recomandam sa inregistrati o cerere de returnare in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru mai multe informatii cu privire la returnarea comenzii va rugam sa faceti click pe Politica de retur.
La ce adresa se trimit coletele pentru returnare?
Pentru un produs pentru care s-a inregistrat online o reclamatie, iar aceasta a fost acceptata, se va solicita trimiterea coletului la urmatoarea adresa: Str. Amurgului nr. 77F, Bl. 7, Ap. 15, Cam. 1, cod postal 077160, Popesti Leordeni.
Am solicitat returnarea coletului, dar acesta nu a fost preluat de catre curier. Ce pot face?
In cazul in care curierul nu a ridicat coletul dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@maellie.ro pentru a putea face demersurile pentru o noua incercare de ridicare.
De ce nu am primit e-mailul de confirmare a rambursarii?
Daca nu ati primit e-mailul cu informatiile privind rambursarea dumneavoastra, va rugam sa verificati daca adresa de e-mail asociata cumparaturii dumneavoastra este cea corecta.
Retineti ca, daca efectuati returnarea prin intermediul serviciului nostru de ridicare de la domiciliu, aceasta va fi procesata odata ce articolele sosesc in unitatile noastre. Odata finalizata, veti primi un e-mail cu detaliile returnarii.
Nu mai am cardul cu care am efectuat comanda, cum mi se va face returnarea?
In acest caz, ne trimiteti IBAN in care doriti sa vi se returneze banii.
Pot achita ramburs?
Da, puteti achita si ramburs.
Cat timp am pentru a plati o comanda?
Puteti achita comanda imediat dupa o incercare nereusita de plata. Daca din anumite motive, plata a fost intrerupta si nu s-a reusit efectuarea acesteia, veti primi un link de plata. Comanda va fi confirmata doar dupa efectuarea platii.
Cat dureaza pana primesc coletul?
Va asiguram ca facem tot posibilul sa livram comenzile in cel mai scurt timp posibil (1-2 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii). In situatii exceptionale, timpul de livrare poate fi prelungit. In acest caz, va vom informa prin e-mail. Timpul de livrare nu include Sambata, Duminica si sarbatorile legale.
Statutul comenzii dumneavoastra poate fi urmarit din contul de client sau pe site-ul firmei de curierat (Cargus).
Curierul ma va contacta inainte de livrarea coletului?
Cand curierul va prelua coletul dumneavoastra, veti primi un SMS cu intervalul orar cand acesta va fi livrat, iar inainte de livrare curierul va va contacta telefonic.
Cum pot semnala / solutiona o situatie intampinata cu firma de curierat?
Va rugam sa completati formularul de reclamatie de pe site-ul nostru facand click pe Procedura reclamatii.
Este posibil sa primesc o comanda in afara tarii?
Nu oferim transport international. Livram doar in Romania.
Cum pot inregistra o reclamatie?
Pentru a inregistra o reclamatie, va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa contact@maellie.ro.